21.10.2010

Yeni Bir Aşk !

Şimdi ne yapıyordur acaba? Belki dışarıdadır. Belki bir kafededir. Kafede bir şeyler içiyordur belki. Belki de sadece dolaşıyor dur. Belki de şu anda yere düşürdüğü tokasını alıyordur yerden. Belki de bir simitçiye aldığı simitlerin parasını uzatıyordur. Belki arkadaşı ile konuşuyordur. Belki çocukluk arkadaşları ile buluşmak için bir köşede bekliyordur. Belki de ünlü bir markanın mağazasının önünde yeni gelen ürünleri kendi üzerinde nasıl duracağını düşlüyordur. Belki de elinde bir kitap çayını yudumluyordur şirin bir çay bahçesinde. Belki de gülümsüyordur eski günlere. Belki bir bankta oturmuş denizi seyrediyordur elinde simitle. Belki yürüyordur sadece. Aklında düşünce olmadan. Sessizce. Belki de bir sokak kedisini seyrediyordur. Yüzünde tatlı bir gülümseme ile. Belki de eve gidiyordur. Bir taksi ile. Kaldırımda yürüyen insanları seyrede seyrede. Belki de evdedir. Televizyon seyrediyordur. Kedisi ile. Belki de yemek yiyordur. Belki de duş alıyordur. Belki de sadece kedisi ile ilgileniyordur. Oyunlar oynuyordur. Mutludur. Gülümsüyordur. Belki de düşlüyordur. Sessizce düşlüyordur hayatını. Sonrasını. Ve o anı. Belki de sessiz bir müzik eşliğinde şarabını yudumluyordur. Şarhoş olmak değildir amacı. Belki yalnızlığını unutmak. Belki de sadece damağını renklendirmek. Belki kitaplığını karıştırıyordur. Okumadığı bir kitap var mı diye. Belki de çok sevdiği bir kitabı yeniden okumak için. Belki de ellerine bakıyordur. Çıkan damarlarını inceliyordur. Ne kadar yaşlandığını görebilmek için. Belki de ailesini düşünüyordur. Telefonu eline almış ve ankara kodu ile başlayan telefon numarasını tuşlamıştır telefonuna. Yüzü gülüyordur. Mutludur. Belki de ben fazla düşünüyorum. Belki de bir paranoyağım. Belki de bir şizofren. Bilemiyorum. Sadece düşlüyorum. Hayal ediyorum. Hayalini kuruyorum.
Aşık oldum ki ben !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder