3.08.2009

I Lost Him in My Dreams

2000 - 2009

I lost him in my dreams. I lost my beautiful cat. Good that I have up my cat in the world of lost dreams. This is all my fault. All my fault. I am guilty. I imagine the world to condemn me I am guilty. We told you so. I imagine that I have set up a living person in my world. I am living the dream world. I am world. Dreams are only dreams remain. The real world exists. And when the real world works differently. My cat no longer an angel.

J'ai perdu dans mes rêves. J'ai perdu mon beau chat. Bien que j'ai mon chat dans le monde des rêves perdus. Tout cela est de ma faute. Toute ma faute. Je suis coupable. J'imagine le monde à condamner moi je suis coupable. Nous avons dit cela. J'imagine que j'ai mis en place une personne vivante dans mon monde. Je vis le monde de rêve. Je suis monde. Les rêves ne sont que des rêves demeurent. Le monde réel existe. Et lorsque le monde réel, fonctionne différemment. Mon chat n'est plus un ange.

Onu hayallerimde kaybettim. Güzel kedimi kaybettim. Güzel kedimi kurmuş olduğum hayal dünyasında kaybettim. Hepsi benim hatam. Hepsi benim suçum. Suçluyum. Kendimi hayal dünyama mahkum ettiğim için suçluyum. Daha önce de söylemiştim. Ben kurmuş olduğum hayal dünyamda yaşayan bir insanım. Yaşadığım yer hayal dünyası. Benim dünyam. Hayaller sadece hayal olarak kalıyor. Gerçek dünya var. Ve gerçek dünyada zaman farklı işliyor. Kedim artık bir melek.

Ho perso i miei sogni in lui. Ho perso il mio bel gatto. Bene che ho il mio gatto nel mondo dei sogni perduti. Questa è tutta la mia colpa. Tutta la mia colpa. Sono colpevole. Immagino il mondo per condannare mi sono colpevoli. Abbiamo detto così. Immagino che ho istituito una persona vivente nel mio mondo. Sto vivendo il sogno mondo. Sono mondo. I sogni sono solo sogni rimangono. Il mondo reale esiste. E quando il mondo reale funziona diversamente. Il mio gatto non è più un angelo.

Lo perdí en mis sueños. He perdido mi hermoso gato. Bueno que tengo a mi gato en el mundo de los sueños perdidos. Todo esto es mi culpa. Todo mi culpa. Soy culpable. Me imagino el mundo a condenar mí soy culpable. Nos dijo que a fin. Me imagino que me han creado una persona viva en mi mundo. Estoy viviendo el mundo de ensueño. Estoy mundo. Sueños son sólo sueños permanecen. El mundo real existe. Y cuando el mundo real funciona de forma diferente. Mi gato ya no un ángel.

Jag tappade honom i mina drömmar. Jag förlorade min vackra katt. Bra att jag har min katt i världen av förlorade drömmar. Detta är mitt fel. Alla mitt fel. Jag är skyldig. Jag antar att världen att fördöma mig är jag skyldig. Vi sa ju det. Jag antar att jag har satt upp en levande person i mitt världen. Jag lever drömmen världen. Jag världen. Drömmar är bara drömmar kvar. Den verkliga världen finns. Och när den verkliga världen fungerar annorlunda. Min katt inte längre en ängel.

Jeg mistet ham i mine drømmer. Jeg mistet min vakre katt. Bra at jeg har min katt i verden av tapte drømmer. Dette er min skyld. Min skyld. Jeg er skyldig. Forestille verden til å fordømme meg jeg er skyldig. Vi fortalte deg det. Jeg antar at jeg har satt opp en levende person i min verden. Jeg lever drømmen verden. Jeg verden. Drømmer er bare drømmer fortsatt. Den virkelige verden eksisterer. Og når den virkelige verden fungerer annerledes. Katten min ikke lenger er en engel.

Я потерял его в моих мечтах. Я потерял свой красивый кот. Хорошо, что я в моем кота в мире, утраченные мечты. Это моя вина. Вся моя вина. Я виновен. Я представить себе мир, чтобы судить меня я виновен. Мы сказали вам это. Я полагаю, что я создал человек, живущих в моем мире. Я живу в мире мечты. Я мира. Мечты являются лишь мечты остаются. В реальном мире не существует. И когда в реальном мире, работает по-другому. Мои коты не ангел.

私は自分の夢の中で、彼を失った。私は美しい猫を失った。が失われた夢の世界にいる私の猫が良い。これは、すべて私のせいです。すべて私のせい。私は罪を 犯した。私は私を非難する世界を想像する私は有罪です。私達はあなたに語った。私は、私は自分の世界に生きている人間を設定している想像してください。私 は夢の世界を生きています。私は世界です。夢の夢をしているだけ残っている。現実の世界が存在する。ときに現実の世界とは異なる動作します。うちの猫は、 もはや天使。

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder